-
Právo na reklamaci
Zákazník má právo reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě 24 měsíců od data převzetí, pokud se prokáže, že zboží má výrobní vadu. -
Co je výrobní vada
Výrobní vadou se rozumí technický nebo materiálový nedostatek výrobku, který brání jeho řádnému užívání a nebyl způsoben nesprávným zacházením zákazníka. -
Vady nevzniklé vinou zákazníka
Reklamace budou přijaty pouze v případě, že vady nejsou způsobeny mechanickým poškozením, nesprávným skladováním, neodborným použitím nebo jiným nevhodným zacházením ze strany zákazníka. -
Postup reklamace
Reklamaci je nutné uplatnit písemně (e-mailem info@hermain.cz) s popisem vady a doložením dokladu o koupi. Doporučujeme přiložit fotografie vady. -
Vyřízení reklamace
O vyřízení reklamace bude zákazník informován do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno, vyměněno nebo vrácena kupní cena. -
Odmítnutí reklamace
V případě, že bude zjištěno, že vada byla způsobena nevhodným zacházením nebo že se jedná o běžné opotřebení či změnu vůně při normálním užívání, reklamace nebude uznána. -
Právo na vrácení zboží do 14 dnů
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží je třeba vrátit nepoškozené a v původním obalu.
**U parfémů a kosmetických výrobků je možné vrátit pouze neotevřené a nepoužité zboží.** Pokud byl parfém otevřen nebo částečně použit, z hygienických důvodů není možné vrátit plnou částku. V takovém případě nabízíme zákazníkům možnost částečné kompenzace nebo výměny parfému po individuální dohodě.
Náklady na vrácení zboží nese zákazník, pokud není dohodnuto jinak.
Po obdržení vráceného zboží v nepoškozeném a neotevřeném stavu vám bude vrácena kupní cena včetně standardních nákladů na doručení (pokud byly při nákupu účtovány).