Reklamační řád

  • Právo na reklamaci
    Zákazník má právo reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě 24 měsíců od data převzetí, pokud se prokáže, že zboží má výrobní vadu.

  • Co je výrobní vada
    Výrobní vadou se rozumí technický nebo materiálový nedostatek výrobku, který brání jeho řádnému užívání a nebyl způsoben nesprávným zacházením zákazníka.

  • Vady nevzniklé vinou zákazníka
    Reklamace budou přijaty pouze v případě, že vady nejsou způsobeny mechanickým poškozením, nesprávným skladováním, neodborným použitím nebo jiným nevhodným zacházením ze strany zákazníka.

  • Postup reklamace
    Reklamaci je nutné uplatnit písemně (e-mailem info@hermain.cz) s popisem vady a doložením dokladu o koupi. Doporučujeme přiložit fotografie vady.

  • Vyřízení reklamace
    O vyřízení reklamace bude zákazník informován do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno, vyměněno nebo vrácena kupní cena.

  • Odmítnutí reklamace
    V případě, že bude zjištěno, že vada byla způsobena nevhodným zacházením nebo že se jedná o běžné opotřebení či změnu vůně při normálním užívání, reklamace nebude uznána.

  • Právo na vrácení zboží do 14 dnů

    Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží je třeba vrátit nepoškozené a v původním obalu.

    **U parfémů a kosmetických výrobků je možné vrátit pouze neotevřené a nepoužité zboží.** Pokud byl parfém otevřen nebo částečně použit, z hygienických důvodů není možné vrátit plnou částku. V takovém případě nabízíme zákazníkům možnost částečné kompenzace nebo výměny parfému po individuální dohodě.

    Náklady na vrácení zboží nese zákazník, pokud není dohodnuto jinak.

    Po obdržení vráceného zboží v nepoškozeném a neotevřeném stavu vám bude vrácena kupní cena včetně standardních nákladů na doručení (pokud byly při nákupu účtovány).

Přejít nahoru